Cermonier med häst i Spanien???

F

favoritponny

Är det någon som vet vad det finns för cermonier med hästar i Spanien?? Vill veta alla möjligt både seriösa och mindre seriösa saker dom kan ha för sej!
Även om det är någon som har fått förfrågan om att vilja sälja häst/ponny till detta.
Vad är det för något??
Någon som har en aning??
Vill ha ett JÄTTE SNABBT svar!!! :confused: :confused:

Det är ju det jag inte vet... Anledningen till att jag frågar!!
Har fått erbjudande om att sälja en ponny till Spanien. Madrid. Den skall användas att ridas i en cermoni i Madrid. Mer har jag inte fått veta! Så innan jag törs sälja så vill jag gärna veta lite mer!!
Vet du någon form av cermoni där nere??

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 494
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 550
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
8 084
Senast: morgaine
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka