Ceval Liberté 2002XL... hur är den??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cleopatra
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 592
C

cleopatra

jag har funderat på att köpa en Ceval Liberté 2002XL, men så hörde jag nu att det inte är så bra kvalite på dom:confused:
ni som har erfarenheter av dom, är det dålig kvalite på dom? har ni något annat bra tips på bra boggietransporter som inte är allt för dyra...

Sv: Ceval Liberté 2002XL... hur är den??

ingen som vet något om den??

Hej. Vi var lite intresserade av märket när vi skulle köpa släp förut. De verkar prisvärda.

De som har Cheval här på buke verkar nöjda. Har du provat att söka på Cheval? Finns massor med trådar.

hannibal skrev:
Hej. Vi var lite intresserade av märket när vi skulle köpa släp förut. De verkar prisvärda.

De som har Cheval här på buke verkar nöjda. Har du provat att söka på Cheval? Finns massor med trådar.

nej, det tänkte jag inte på... me det ska jag göra..

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 233
Senast: MiniLi
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 847
Senast: Murray
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
980
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Pass förvaring
  • Fälttävlans-tråden 2025