Ch Sigmund allround (sadel)

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 295
N

Notorius

Nån här som har den sadeln ?
Är den bra/dålig?
Den är ju billig, ( 3999:- ) så kan man vänta sig att det är skräp?
Ska försöka sätta in en bild.
Sadel

Sv: Ch Sigmund allround (sadel)

Ja måste säga att jag blev besviken på den. :( Kollade på den i veckan i butik och kanalen var inte alls bred mellan bossorna fick in 2½ fingrar. Bossorna var jättehårda och ojämna och sätet var flatare än i katalogen. Jag skulle inte lägga den sadeln på mina hästar! Lädret verkade dock ok...

Här är bilden...
320481.jpg

Okej, :bow: Tack för svaret. Då blir det nog en Griffin Robert Whitaker eller den nya Sirius HH :)

Ja ska du köpa från Hööks tror jag mer på en Griffin faktiskt! :bow:

Okej, jag har jättelångt till närmsta Hööks affär så jag måste beställa på postorder, men ska åka ut med häst & sadel till en sadelutprovare innan jag rider med den.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 234
Senast: MiniLi
·
Utrustning Är de vanligt att få lite ont i helt nya sadlar? har läst att man behöver rida in sadeln så den blir mjukare mm. å att kroppen kan...
Svar
14
· Visningar
898
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår