Chaps i "Dyon modell"?

Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Jacson har ett par vrålfina kopior.
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Oh nu blev det intressant, kikar efter dom. Brukar ju ha vettigare priser. 1600:- för ett par chaps som man har hört lite dåliga saker om är jag inte beredd o ge :D
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Kikade på dom på hemsidan, såg ju riktigt okej ut!

Nån som vet pris o kvalitet?
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Jag tror att de kostar ca 700 kr. En kompis har dem och hon tycker de är jättebra. Tror _Peplis_ har sådana också.
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Jag har ett par såna :) helt underbara! jättebra kvalitet och passform
helt klart värt 700 som jag gav för mina.
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Jacson och Cavallo har i alla fall. Cavallos har jag för mig finns på www.ridlatt.se . Jacsons finns som sagt hos Lillhästen. MH har också fina, med liknande stuk på, modellen heter Xcellsior och finns hos www.kaias.se . Ska själv testa de från MH i morgon tänkte jag. :)
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Jag gav bara 499 eller 599 för mina. Kommer inte ihåg vilket... Kvalitet och passform är underbar!! Dessutom får man garanti på dragkedjor och knappar om man sparar kvittot!! Kommer inte ihåg hur många år bara...

Sen har de samma fast i nappa med. Jag har bruna i mocka. Ska köpa ett par svarta med till hösten, det matchar min utrustning bättre och så måste jag ändå köpa nya vinterskor!!:D

Jacsom pratar jag om alltså!!
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

det är två års garanti på Jacsons "lyxmodell", iaf när jag köpte dom!

har också dom och är jättenöjd, suverän passform och bra kvalitet! gav nog 500:- för dom på Eko:-
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Vad det är?? Olika material!!?

Men canvas var det och inte nappa, såg jag sen. Skinn vet jag inte om de finns i....
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Jo, det är det. Jag föredrar mocka!! Men kan inte bestämma mig angående de svarta jag ska köpa i höst.... Ska jag ha likadana som jag har nu eller ska jag köpa såna i skinn som du visade?
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Ingen aning, dom jag visade är i Nappa har jag fått reda på nu, sånt där mjukt :D jag ska köpa sånna tror jag, mkt finare än m alla krusiduller alla andra chaps brukar ha.
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Håller med dom andra - jag har Jacsons och dom är fantastiska :bow:
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

Det finns supersnygga från Tolga, men de ligger i Dyon's prisklass...
 
Sv: Chaps i "Dyon modell"?

hööks har ju ett par, en tjej i stallet har dem o hon trivs jättebra med dem, verkar va bra kbalitet för att va hööks oxå hon har dem nästan varje dag o de ser jättefina ut :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 840
Senast: valy
·
Hästmänniskan Jag ser det om och om igen. Narrativet att dressyrryttare är rädda för sina hästar - och att det går ut över hästarnas välfärd. Vad...
10 11 12
Svar
228
· Visningar
12 340
Senast: fio
·
Hundavel & Ras Någon som vet någonting alls om denna sällsynta ras? Trodde den var ”ny”, men det verkar som om den godkändes av FCI redan på 60-talet...
Svar
4
· Visningar
576
Senast: kolblakkur
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
7 714
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen
  • Ännu en tråd om hundfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp