• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare TheDot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 917
T

TheDot

Nån som har erfarenhet av h**ks chaps? Lägger in en bild så ni vet vilka jag menar :) Tänkte nämligen åka o kika lite på dom var ett hyffsat pris! :D

220020.jpg

Sv: Chaps!

syns lite dåligt på din bild..vet du nån sida med dina på? har oxå tänkt köpa h**ks, men ska kolla på ett rejäla först;)

Jag var och provade dem i helgen men köpte inte dem då jag tyckte de var för tajta. Jag rider iofs alltid i jeans och då var chapsen jättetajta till. Förmodligen bättre om man har ridbyxor under istället, jag är inte åt det kraftiga hållet, tvärtom. Men de var tajta iallafall, för tajta för min smak iallafall.

haha..varför inte?:D de e dösnygga.. vet du nån hemsida man kan beställa dem på?

Liknande trådar

Utrustning Någon som har en bra säkerhetsväst till rimligt pris att rekommendera? Gärna runt 1500:- ☺️ Har inte så mkt erfarenhet av västar men...
Svar
1
· Visningar
265
Senast: Fiorano
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 004
Senast: ako
·
Hästmänniskan jag går just nu på två ridskolor. en har jag gått på den jag va 6 år, men känner att jag inte utvecklas då det bara kommer in nya (o...
Svar
7
· Visningar
755
Senast: Badger
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?