IngelaH 6 Okt 2006 #21 Sv: Chatten, bukes lilla vattenhål Härligt, härligt, men farligt, farligt, så ta det varligt... Snacka om att man haft abstinens!!! Tack Gunnar!!! Du är en: Senast ändrad: 6 Okt 2006
Sv: Chatten, bukes lilla vattenhål Härligt, härligt, men farligt, farligt, så ta det varligt... Snacka om att man haft abstinens!!! Tack Gunnar!!! Du är en:
L Lambi 6 Okt 2006 #22 Sv: Chatten, bukes lilla vattenhål Den här tråden skulle nog kunna bli jättelång om vi alla försöker visa hur glada vi är, så jag nöjer mig med att hålla med dig fullständigt!
Sv: Chatten, bukes lilla vattenhål Den här tråden skulle nog kunna bli jättelång om vi alla försöker visa hur glada vi är, så jag nöjer mig med att hålla med dig fullständigt!
malumbub 12 Okt 2006 #23 Sv: Chatten, bukes lilla vattenhål *knapplån* Jag upptäckte Snack-länken i förra veckan (tror jag) och det var heeeeeeeeeelt underbart skönt att inte komma till Javachatten! Gunnar, vet inte vad du gjorde, men TACK!
Sv: Chatten, bukes lilla vattenhål *knapplån* Jag upptäckte Snack-länken i förra veckan (tror jag) och det var heeeeeeeeeelt underbart skönt att inte komma till Javachatten! Gunnar, vet inte vad du gjorde, men TACK!