Chattsidan..

skäcken

Trådstartare
så trist med den nya chatten. Varför måste den vara så krånglig?? Inget fungerar riktigt som det ska.. Chattbrev går inte att skicka,scrollen fungerar bara inbland,ibland ser man inte ens vad andra skriver till en, segar i mellan åt så man kan bli knäpp,byter namn av sig självt i "prata med" rutan,går inte att logga ur ordentligt,MYCKET TRIST att man inte kan se innan man går in om det är någon inne...., Svårt att se vem som skriver till vem (gamla chatten var jätte bra med det)
Finns det verkligen inget att göra åt allt detta ???
*suckar* en som nästan slutat vara där..
 
Jag gjorde ett försök att uppdatera chatten till senaste version, den verkade dock mer buggig än den tidigare.

Jag har därför övergivit den och installerat en helt ny chatt som så här långt verkar fungera bättre, jag tycker den verkar renare och enklare också.
Men den ser inte ut som den gamla och en del saker fungerar lite annorlunda, hoppas den skall leda till att fler personer chattar igen.
 
Jag har promblem med den nya chatten också...
Jag trycker på å in och får då inte upp något chattfönster utan det enda som händer är att det ursprungliga fönstret uppdateras så att det står att jag använder chatten fast jag inte har fått upp något chatt fönster *suck*
Är det några fler som testat den nya som har samma problem?
 
Det kanske kan bero på att du har ett pop-up-dödare-program som skall se till att du slipper pop-up-reklam, som även ser till att andra pop-up-fönster inte visas, som chatten exempelvis.
Konfigurera om ditt program så fungerar det nog.
 
Tack.. äntligen!! :bow: :bump:
Hoppas man får se lite fler männiksor där nu då.. Synd bara som sakt att det bara går att prata "privat" om man ska rikta till någon. Jag menar att man måste sita o skriva namnet till den man vill prata med.
Men förövrigt verkar den MYCKET bättre.
Så JÄTTE tack!!!!!!!!!! :bow: :bow: :bow: :bow:
 
Det är väl möjligt men jag får ju popup-reklam annars..
I så fall beror det säkert på virusprogrammet (Norton 2003). Någon som vet hur konfigurerar om det??
 
vad konstigt att jag kommer in då eftersom jag har både Ad-.. mm :confused: Behöver inte stänga av det heller..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 541
Senast: MML
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 758
Senast: Stereo
·
Övr. Hund Usch måste bara skriva av mig! Om tråden är på fel ställe så flytta den gärna. Var med om en så obehaglig händelse idag! Är för...
Svar
2
· Visningar
1 609
  • Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
1 514
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp