Cheeseburgare

Grejen är att man ska äta dom upp och ner enligt en expertkock. Då blir dom godare eftersom saltgurkan då kommer direkt på tungan och då genererar sältan en speciell smakupplevelse :up:. Äts den som vanligt hamnar saltgurkan i gommen och där stter inga smaklökar :meh:
:eek: :wtf:Saltgurkan är ju det första som plockas bort!!! Alt om man har tid så beställer man utan från första början :d
 
Det brukar väl bli 1 när jag väl käkar på donken, brukar bli så himla konstig i magen efteråt så det känns lite ovärt...

Apropå burgare så snubblade jag över den här, varför tror ni att det blir så`?

 
Ni som inte äter saltgurkan, testa att beställa cheeseburgare med bara ost och lök (och köttet förstås). det är riktigt gott och så är de alltid nygjorda!

3 kan jag smälla i mig om jag är väldigt hungrig!
 
Till lunch äter jag nog bara en, men kanske inte blir helt mätt. Nu är jag inte så förtjust i osten i McD:en och väljer hellre pomfriten till än en till hamburgare.
 
Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p

Ost. Det heter ost på svenska. Djälva invandrare som inte låter oss tala svenska längre.
 
:eek: :wtf:Saltgurkan är ju det första som plockas bort!!! Alt om man har tid så beställer man utan från första början :d
Men du måste prova att öta det upp o ner. Jag lovar den blir godare och du kommer alltid att vilja ha saktgurkan sen :d
 
Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p
Ingen. Med 5 mil till närmsta McDonalds så blir det nåt godare de gånger jag går dit.
 
Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p

På den tiden jag åt sånt (tills några månader tillbaka) var 2 max och då mätt så jag knappt kunde röra mig.
 
Hur många sånna äter ni på ett mål? Dom där som kostar 10kr. Jag äter 4st men kan nog dra i mig 6st känns det som. För jag blir inte riktigt mätt på 4. Men 4 känns lagom billigt, 40kr :p
Nu äter jag inte gluten längre, så noll, men när jag gjorde det åt jag 1-2 st.
 

Liknande trådar

Hemmet Jag drömmer om en sådan där anslagstavla i metallnät att sätta upp i min nya kontorshörna. Det finns flera olika varianter, men de är...
Svar
16
· Visningar
727
Senast: Caoimhe
·
Hemmet I år släcks ADSL för många, och de sista släcks 2026. Vi har försökt få mobilt bredband, med ”parabol” via Telias master länge. De har...
Svar
13
· Visningar
924
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 370
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 948
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp