Chihuahua eller papillon kennlar!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Tussie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 4 663
T

Tussie

Någon som vet några bra kennlar med dessa två raser,
renrasig eller blandras, spelar ingen roll! Mitt val står mellan dessa två som sagt, så pumpa upp med kennel-hemsidor nu :)

Sv: Chihuahua eller papillon kennlar!

En bra idé är att kontakta respektive rasklubbs valpförmedling. På rasklubbarnas hemsidor hittar du dessutom säkert länkar till olika kennlar.

Kika in på chihuahuacirkeln, de har massor av uppfödare registrerade och flertalet har hemsidor. www.chihuahuacirkeln.nu

Jag rekommenderar annars honeypajs, gunilla som har den har ofta valpar & är väldigt seriös & duktig. Hon finns verkligen där för sina valpköpare & det kan vara skönt om man är ny inom sin ras. Hon som har skärbergets är åxå jättretrevlig, och har hört mkt bra om de som har small is beautiful & mini fashion, men vet inget personligen.

oj såg nu att det är flera som länkat till rasklubbarna, nåja bättre för mycket än för lite...

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 589
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundavel & Ras Konstig rubrik kanske, men.... Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 212
Senast: Digbil
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 599
·
R
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
855
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka