Chihuahua eller papillon?

• Hundavel & Ras
  • Trådstartare Trådstartare elinamj
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 6 563
Sv: Chihuahua eller papillon?

åh, jag avguda din hund! hoppas min Ludde blir lika vacker trots att han inte är renrasig. Jag skall uppdatera här.
Jag röstar för Papillon ialf! Fast chihuahua är också hur fina som helst, speciellt dem långhåriga!

Sv: Chihuahua eller papillon?

Jag röstar för Papillon ialf! Fast chihuahua är också hur fina som helst, speciellt dem långhåriga!

Det är ju det jag känner.. Båda hundraserna är så fina, blir kanske en blandras? :laugh:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har... 2
Svar
22
· Visningar
1 774
Senast: Nepenthe
·
Hundavel & Ras Hej alla! 😃 Har under några års tid letat efter rätt hundras för mig utan att lyckas så nu ber jag om era tips och rekommendationer... 2
Svar
34
· Visningar
1 875
Hundavel & Ras I ärlighetens namn kommer det nog bli en whippet igen, men jag har länge tyckt att mellanpudlar verkar väldigt trevliga, sportiga... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 054
Hundavel & Ras Hej, jag är intresserad av vinthundar. Tycker den avslappnade energin med en lite studsig prommenadstil maskerar den otroligt explosiva... 2
Svar
26
· Visningar
2 213
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår