Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hej!
Jag är väldigt intresserad av rasen Chihuahua. Om någon har bilder på sin hund så skulle det vara jätte roligt att se!!
Från vilken kennel har ni köpt er hund? Kan ni rekomendera någon? Kanske nån hemsida?
Vad tycker ni om rasen, är den att rekomendera?
Hoppas det kommer många roliga svar! Tack!
Jag har en chihuahuakille på 4 år. Köpte honom från Tjabes kennel. Jag älskar rasen, de är mysiga och som en stor hund litet fodral. Kolla på chihuahuacirkeln. Där finns bra kontaktpersoner som känner till bra uppfödare.
Nån bild på han oxå.
Till trådskaparen: En vavva är hårdvaluta idag, du får nog räkna med en ganska lång kö ifall du vill ha en seriöst uppfödd valp från en uppfödare.
Sätter du ut annons om att du vill köpa kommer du få väldigt konstiga svar (fick min kompis som ville ha en ny, även den till lydnad) om att du kan få köpa en liten valp som är "lite krasslig"... att du kan få köpa en hund med 25% vavva i...
Ta kontakt med uppfödare genom Vavvacirkeln
Hundavel & Ras
Hej!
Jag går i valpköparplaner, dock inte förrän TIDIGAST nästa år men mest troligt 2027. Det blir i så fall hund nummer två då jag har...
Lantbruksdjur I mitt fall beror det nog delvis på möss/råttor, eller att någon av hönorna pickar hål på äggen om de ligger där för länge. OM jag minns...
Ekonomi & Juridik Jag funderar på att börja hyra ut min hästtransport. Någon som gör det är och kan ge lite tips på hur man gör detta bäst.
Funderar på...
Hästmänniskan Skaraborg, Halland eller Skåne är mina favoriter. Men vet ju inte om du har mer krav som tex begränsad budget, närhet till större städer mm