chokladbirma bilder?

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Matilda900
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 787
M

Matilda900

Hejsan!

Funderar på en chokladmaskad birmahane...har inte helt bestämt mig för den färgen... hittar inga bra bilder på vuxna katter- som har utvecklad mask/färg.
är det någon som har en vuxen chokladmaskad birma som kan visa lite bilder?

Tack på förhand!
Mvh Matilda

Sv: chokladbirma bilder?

Här är min fd katt Molly, hon har en väldigt bra maskfärg, alla chokladmaskade birmor är inte lika mörka

molly_ny1.gif

molly_ny2.jpg

Här är hon med sin första kull:
kull1a.jpg

och här är hon ute i rastgården, här är masken betydligt ljusare eftersom hon precis haft kattungar och hormonerna gör ofta att masken bleknar eller blir stickelhårig, men den kommer tillbaka sedan:
molly1.jpg

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 171
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 244
Senast: Lingon
·
Katthälsa Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Svar
10
· Visningar
892
Senast: Joppsa
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 647
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka