christ champion!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Pretty_Fly
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 3 537
P

Pretty_Fly

någon som har en sådan? nöjda?
har gått o köpt en :o ska hämta den på måndag. ska bli skitkul!
(man kan inte låta bli att tänka "vad har jag gjort") :crazy:

Sv: christ champion!

De verkar mkt trevliga. Har själv Christ o är helnöjd. Känns alltid jobbigt att köpa dyra prylar så jag känner igen din känsla.

Vilken färg valde du? Ngn rolig extrautrustning?

det är en hästtransport kolla på trailerimport.se för info

vilken modell har du?

jag valde svart med silverstripes (som min gamla comet) inget extra.

hihi så tänkte jag oxå när jag köpte min (eller när jag hade köpt den rättare sagt!) men jag har verkligen inte ångrat mej, inte än iaf :)
fast jag köpte inte en christs, det blev en star safir

Vi köpte en sådan för några månader sedan. Den går riktigt fint på vägen och är bra att dra. Ventilationen är riktigt bra och fönstrena verkar uppskattas mycket. Rymlig och trevlig är den också. Gott om plats för både hästarna och den som ska tränsa etc.

Gillar inte riktigt spännena till luckan, de är svåra att få igen och luckan är lite trögstängd. Det finns inte något bra ställe att binda hästarna på i släpet. Det regnade in lite i den, men det ska återförsäljaren tydligen fixa.

Samma färgkombo som du. Klart snyggt!!!

Jag har en Carat. Bra tjänstevikt o jag vill ha utrymmet fram som man blir utan med sadelkammaren. Perfekt för våra behov. Förutom sparkskydd o stödhjul är vårt standardutrustat.

Men då har du ju koll på Christ eftersom du haft ett ;). Jag har just vårfixat vårt och kvalitén är mkt bra måste jag säga. Var lite spänd hur svarta gelcoaten skulle klara sig men det ser ut som nytt.

Jag gillar Champion. Knottchassit är väl specialbyggt för just Champion vilket är coolt tycker jag. Har Champion samma ventilation i sin överlucka som bl.a. Westfalia?

Måste vara bra med två vanliga ventilationsfönster + det stora fram.

Liknande trådar

Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 241
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela... 2
Svar
22
· Visningar
1 410
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
352
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 216
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka