Sv: Christ???

Du kan nog vika de flesta rollos sådär, men vi är nöjda med vårt. :)

Jag menade inte att det va det som avgjorde :p Men jag är bara helt förälskad i deras modeller. Förutom dom nya som inte är i helglasfiber utan bara plastad plywood på sidorna. Fast dom är väl fina iofs, men inte lika! ;)

Ja och det är skönt att den inte fryser fast på vintern. Enda nackdelen jag kan komma på är att den kan vara svår att dra ner om man är kort.
Man kan väl välja till ett trappsteg på lämmen som man kan kliva på och då lättare nå rollon har jag för mig. På mitt släp är det standard (fast det är inte en Christ).;)

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 882
Träning Är på gång att köpa stor häst och budgeten är begränsad. Ponnyerna ska säljas så jag kommer få loss en del pengar, men behöver ändå... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 872
Senast: Ray
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att jag måste köpa en ny hästtransport. Den jag har nu kommer inte hålla så länge till och jag vill inte lägga...
Svar
9
· Visningar
1 529
Äldre Någon som bolla lite biltankar? Allt vad leasing heter blev sågat av mina kollegor vid lunchbordet idag och elbilar hade de noll koll...
Svar
17
· Visningar
2 462
Senast: lillkillen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka