JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Christine och Cadet placerade i Hamre
(Gefle Dagblad)
Gävle ryttarsällskaps Christine Fältström gjorde i söndags sin årspremiär i den nationella hoppcirkusen. Hon startade även flera hästar men det var med sin förstahäst Cadet hon tog placering.
http://www.gd.se/Article.jsp?article=73863
Moderator
Hästnyheter
(Gefle Dagblad) Gävle ryttarsällskaps 4-dagars nationella hästhoppningar har i år namnet Bilmetro Horse Festival. Relaterat Fakta...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad) Som populär och mycket anlitad nationell A-banbyggare har Leif Hall även påbörjat internationell banbyggarutbildning...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad)
Gävle ryttarsällskaps tränare Jens Fredricson och tre norrmän kommer till Gävle Horse Show på Gävletravet för första...
Hästnyheter
(Gefle Dagblad) Leif Hall var namnet även i söndagens Gävle horse show 1.50. Han var den enda ryttaren som red två hästar - han blev...
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Jag älskar mina djur och att jobba inom djursjukvården sen +15 år. För mig har jobbet inte gjort kärleken till djur mindre på nåt vis.
Kilauea
5 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Min bamsespindel har dessutom ömsat sådär pang bom bara! Jag har lagt ut ömsningen för mätning och med bara ögonmåttet gissar jag på typ...
Sel
11 minuter sedan
Svar: 850
Visningar: 25 103
Allmänt