När jag var där förra helgen stötte vi på en churros-matvagn. :D Vet inte om den alltid står på samma ställe men det går kanske att googla! På Blåmesvägen finns också Stockholm Churros.

Jag såg nåt glasstånd där de hade churros när jag var ner i sommar. Drottninggatan, nästan längst ner mot Gamla Stan :)

Ah men sedär! Borde nästan åka ner själv bara för det, skulle så gärna testa churros men det var så varmt när jag var där så jag var tvungen att ta en glass istället :down::D

Jag tycker churros är väldigt gott, men det är typ friterad pannkakssmet (eller liknande) så just själva churros:en i sig är inte jättemkt smak på men väldigt gott med socker eller typ chokladsås! :)

Lite off topic kanske, men bästa curros jag ätit var på High Chaparall :d:love: med kanel och socker :love: De man kan köpa på festivaler/marknader i såna vagnar är inte alls lika goda av nån anledning :(

Jag tycker churros är väldigt gott, men det är typ friterad pannkakssmet (eller liknande) så just själva churros:en i sig är inte jättemkt smak på men väldigt gott med socker eller typ chokladsås! :)
Du säger det till någon som blir lyrisk över pannkakor, såatteh... :D Nån gång!

Liknande trådar

Katthälsa Jag vill ju helst att Norris äter en blandning av torr och våtfoder, lite torrfoder för tänderna och för att det kan stå framme för...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Puffindog
·
Mat Finns det någonstans man kan köpa sötsur sås så snarlik den som är på McDonald’s? Hoppas någon vet 🙏
Svar
4
· Visningar
411
Senast: Flavor
·
Kultur Jag försöker köpa biljetter till bob hund i Köpenhamn. Biljetterna började säljas i dag klockan 10 men de hann bara precis öppna sedan...
Svar
2
· Visningar
356
Senast: fejko
·
Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
633
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka