CillaW
Trådstartare
Vill inte du bo granne med mig?![]()
Det skulle väl vara det enda positiva...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill inte du bo granne med mig?![]()
Är det huset med plats för mammas häst och allt det där? I så fall hittade jag detBuden och motbuden kommer allt närmare. Jag har slängt in en gratis ortopedkonsultation.
Jag sa inte att jag ska bryta benen på henom om hen krånglar.
Är det huset med plats för mammas häst och allt det där? I så fall hittade jag det
Nej nej. Fel läge och alldeles för dåligt skick.
Bild människa, bild!Sådärja, då har jag köpt ett stort ljusblått hus på landet!
Grattis!!Sådärja, då har jag köpt ett stort ljusblått hus på landet!
Tycker stallplats är svårastNu fattas bara en stallplats. Trodde att det skulle bli lättast!
Jag slutade ju med häst för några år sen,så är dåligt uppdaterad,men kan kolla med min gamla hästskötare om hon vet något.Nu fattas bara en stallplats. Trodde att det skulle bli lättast!
Grattis. Kan meddela att kollegans syrra är din närmsta granne. Kollegan är en himla rolig prick så hennes syster är säkert lika trevlig.
Världen är ändå bra liten!Grattis. Kan meddela att kollegans syrra är din närmsta granne. Kollegan är en himla rolig prick så hennes syster är säkert lika trevlig.
Annars har du ju stor trädgård:Nu fattas bara en stallplats. Trodde att det skulle bli lättast!