Cilla flyttar!

CillaW

Trådstartare
Nu är det klart efter mycket ruvande och idisslande: jag lämnar Skåne och flyttar till Skaraborg.
Fått min nya bil, relationen är över och jag har sagt upp mig och tackat ja till erbjudandet i Skövde. I andra halvan av januari flyttar jag.
Är uppe och jobbar extra denna veckan och vi har släppt nyheten på nya jobbet. Jag är väldigt rörd, har aldrig känt mig så välkommen.

Nu ska jag bara.... sälja huset, köpa ett nytt hus, hitta stallplats och så gå igenom hela flyttkarusellen en gång till...
Men det känns bra.

Skövde är en ganska trevlig stad numer. Kulturutbudet är bra, fina omgivningar och KSS (om det är dit du ska) är i alla fall vad jag hört en bra arbetsplats.
Vill du inte bo i stad utan lantligt är ex Varnhem (runt Hornborgasjön) och Eggby väldigt vackert.

Nu är det klart efter mycket ruvande och idisslande: jag lämnar Skåne och flyttar till Skaraborg.
Fått min nya bil, relationen är över och jag har sagt upp mig och tackat ja till erbjudandet i Skövde. I andra halvan av januari flyttar jag.
Är uppe och jobbar extra denna veckan och vi har släppt nyheten på nya jobbet. Jag är väldigt rörd, har aldrig känt mig så välkommen.

Nu ska jag bara.... sälja huset, köpa ett nytt hus, hitta stallplats och så gå igenom hela flyttkarusellen en gång till...
Men det känns bra.
Välkommen till vackra Skaraborg.

• Gilla
Reactions: ptr
Skövde är en ganska trevlig stad numer. Kulturutbudet är bra, fina omgivningar och KSS (om det är dit du ska) är i alla fall vad jag hört en bra arbetsplats.
Vill du inte bo i stad utan lantligt är ex Varnhem (runt Hornborgasjön) och Eggby väldigt vackert.

Jag tittar lite norr om Skövde, mot Tidan och bland alla sjöar.
Japp, jag ska jobba på KSS eller SkaS som det kallar sig nu.

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
719
Senast: Myzan87
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 684
Relationer Ok, lång historia kort: Ny pojkvän (känt varandra ca tre månader, par sen några veckor) Jag bostadslös, bor hos honom. Skriva kontrakt... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 349
Senast: Bambi
·
Övr. Barn Hej, Väljer att vara anonym då jag inte vill hänga ut folk här. Annars är jag en ganska frekvent användare. Jag blev ihop med min... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m

Hästrelaterat

Tillbaka