Bra jobbat, glad för din skull. Det blir jättebra ska du se.Ja jäklar.
#Gaaaaahvadharjagnugjort
Och vad kul att titta på hus.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra jobbat, glad för din skull. Det blir jättebra ska du se.Ja jäklar.
#Gaaaaahvadharjagnugjort
Bukeinflyttningsträff hos Cilla med besök i affären, kanske???![]()
Bra jobbat, glad för din skull. Det blir jättebra ska du se.
Och vad kul att titta på hus.Är det inte aktuellt med gård och stall hemma?
Nu är det klart efter mycket ruvande och idisslande: jag lämnar Skåne och flyttar till Skaraborg.
Fått min nya bil, relationen är över och jag har sagt upp mig och tackat ja till erbjudandet i Skövde. I andra halvan av januari flyttar jag.
Är uppe och jobbar extra denna veckan och vi har släppt nyheten på nya jobbet. Jag är väldigt rörd, har aldrig känt mig så välkommen.
Nu ska jag bara.... sälja huset, köpa ett nytt hus, hitta stallplats och så gå igenom hela flyttkarusellen en gång till...
Men det känns bra.
F*n vad du är bra!!!Nu är det klart efter mycket ruvande och idisslande: jag lämnar Skåne och flyttar till Skaraborg.
Fått min nya bil, relationen är över och jag har sagt upp mig och tackat ja till erbjudandet i Skövde. I andra halvan av januari flyttar jag.
Men det känns bra.
Om man bor i skåne jaSkövde, det är ju typ halvvägs till Buketräffen hos @athena_arabians .![]()
Grattis till nytt jobb! Har det lugnat sig på ortopeden i Skövde nu, har väl varit mycket stök där med personalen/chef? Himla trevlig del av landet tycker jag![]()
F*n vad du är bra!!!
Är så imponerad av dig!!
Som vanligt är du en inspiration Cilla, hoppas verkligen du ska trivas i Skövde!
Men är kletigare! Ska visst vara Sveriges styvaste lera!Välkommen hit. Och grattis till flytt till ett varmare klimat.
Vadsboleran blir aldrig lika våt o kall som Skånemyllan.
Ska du ha häst nära där du bor och vill rida ut mycket så kan jag tipsa om att du inte ska kolla på stall väster om Tidan. Bara massa taggtrådsavstängda vägar. Men trekanten mellan Tidan, Hönsa, Väring. Där har du miltals små grusvägar. Underbar ridterräng.Tack!
Nej för tusan. Har haft gård och hästarna hemma i 15 år.
Hon har fullt upp med dom än. Dom är ju ute så sällan så hon har inte vant sig. Bilarna har hon dock lärt sig.Luff - snart har väl jycken vant sig med nya grannen, men vem ska hunden då skälla på?
Instämmer i kören, välkommen till Tidan. Förutom erotikaffären finns en stoor loppis, ICA-butik, ett supermysigt café, ett antikvariat, ett gym, skola med bibliotek, en bensinstation, en vårdcentral med jättegoa läkare och så finns ju jag och sju illrar på cykelavstånd
. Skulle du inte trivas att jobba i Skövde så är det lika långt från Tidan till Tibro till Töreboda till Mariestad, så det finns ju valmöjligheter. Brukar skoja och säga att jag bor i metropolen (sagt på bred västgötska)
Du får gärna höra av dig om jag kan hjälpa till på något sätt. Sätter gärna på vatten till kaffe och lite tjöt är alltid lika roligt.