W Willebillebus 8 Apr 2007 #2 Sv: Cilla - min nya omplacerings Rottweiler Vad fin hon är Hon ser väldigt klok ut!
B Breccia_ 8 Apr 2007 #3 Sv: Cilla - min nya omplacerings Rottweiler Vilken snygg tjej! Påminner om ena hanen utseendemässigt som vi har på jobbet, precis min typ av rottis
Sv: Cilla - min nya omplacerings Rottweiler Vilken snygg tjej! Påminner om ena hanen utseendemässigt som vi har på jobbet, precis min typ av rottis
DenLillaSkimmeln 8 Apr 2007 #7 Sv: Cilla - min nya omplacerings Rottweiler Det står att hon är 4 år gammal
Zeeke Trådstartare 9 Apr 2007 #10 Sv: Cilla - min nya omplacerings Rottweiler Tack! Hon är klok det lilla livet och så himla snäll. Hon fungerar kanon ihop med min Rottishane också
Sv: Cilla - min nya omplacerings Rottweiler Tack! Hon är klok det lilla livet och så himla snäll. Hon fungerar kanon ihop med min Rottishane också
Grana 9 Apr 2007 #12 Sv: Cilla - min nya omplacerings Rottweiler Hur ser ni andra bilden? Jag ser bara en svart nos
B Boan 9 Apr 2007 #13 Sv: Cilla - min nya omplacerings Rottweiler Grana skrev: Hur ser ni andra bilden? Jag ser bara en svart nos Klicka för att se mer... tryck på bilden!!
Sv: Cilla - min nya omplacerings Rottweiler Grana skrev: Hur ser ni andra bilden? Jag ser bara en svart nos Klicka för att se mer... tryck på bilden!!
Grana 9 Apr 2007 #14 Sv: Cilla - min nya omplacerings Rottweiler Nä, fungerar inte. Men men, fin nos var det iallafall