Cirkusplym till häst.

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Cornelia314
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 401
C

Cornelia314

Hej!
Jag har ett tag försökt få tag i en cirkusplym till min häst, ni vet, en som cirkushästar har, som fästs längst upp på nacken.
Är det någon som vet var man kan få tag på sånt?
Eller hur man gör en själv? Fjädrar kan man ju lätt få tag i men kanske hur man gör någon slags fästningsanordning. Vem vet. Jag är tacksam för allt! :bow:

Ha de gött!
Kram Cornelia :rofl:

Sv: Cirkusplym till häst.

Vad ska du ha den till? xD (hade nog lagt tråden under utrustning eller gnägg)

Rent teoretiskt skulle du väl kunna fästa fjädrar i en bit lufttorkande lera som du formar så att du kan sy/limma fast den på en bred läderbit att fästa mellan nackstycket och pannbandet? Har aldrig provat:P

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
672
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
268
Senast: Luff
·
Skola & Jobb Gammal användare, nytt nick pga ämnet. Jag har ett myndigt barn som haft det bitvis kämpigt hela tonåren. Många händelser av olika... 2
Svar
38
· Visningar
1 565
Senast: Rosett
·
Ridning Hej hej! Hästen jag rider drar alltid upp huvudet när vi gör halt, han kan gå i jätte fin form men ger jag kommando för halt drar han...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: iliedtoday
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattmat i mousse-form
  • Hönstråden II