Bukefalos 28 år!

citat-svar

S

snabelA

hur är det nu man skriver om man vill citat svara? alltså jag vet att man klickar på citat "knappen". men jag menar om det är en lång text och man bara vill citata (?) en del.

det står typ såhär

blblabla, blablablablaaabla blalablabalablabalab
balablablablbalablablabblabl balbalab labl blab blablbablbalbbbal
blablablablblbablbablbablab blbabalbblablabla.

och så vill jag bara göra ett citat svar på det feta, hur gör jag? har för mig att det var typ [QOUTE/] texten [QOUTE/] eller nåt sånnt.

hjälp tack!
 
Sv: citat-svar

Eller så markerar du det du vill ha citerat, kopierar det, klickar på
quote.gif
och klistar in [-QUOTE][/QUOTE-] mellan ][

Typ så här:
 
Sv: citat-svar

Fy vilken hemsk bild du skaffat ullo! Den ser ju verkligen ut som att du sitter och spanar från den! :D
 
Sv: citat-svar

Det är ju inte riktigt jag på bilden (utan Tricia Helfer), men jag tyckte den var passande för en moderator! :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
556
Senast: tgd
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 807
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 645
Senast: Johannna1
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 128
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp