citat-svar

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare snabelA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 358
S

snabelA

hur är det nu man skriver om man vill citat svara? alltså jag vet att man klickar på citat "knappen". men jag menar om det är en lång text och man bara vill citata (?) en del.

det står typ såhär

blblabla, blablablablaaabla blalablabalablabalab
balablablablbalablablabblabl balbalab labl blab blablbablbalbbbal
blablablablblbablbablbablab blbabalbblablabla.

och så vill jag bara göra ett citat svar på det feta, hur gör jag? har för mig att det var typ [QOUTE/] texten [QOUTE/] eller nåt sånnt.

hjälp tack!

Sv: citat-svar

Eller så markerar du det du vill ha citerat, kopierar det, klickar på
quote.gif
och klistar in [-QUOTE][/QUOTE-] mellan ][

Typ så här:

Fy vilken hemsk bild du skaffat ullo! Den ser ju verkligen ut som att du sitter och spanar från den! :D

Det är ju inte riktigt jag på bilden (utan Tricia Helfer), men jag tyckte den var passande för en moderator! :D

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
983
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 404
Senast: Enya
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 135
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 31