S

spec

Fick en pangidé nu;

Lägg upp massor med galoppcitat:D

Svenska/engelska/annat språk men om ni skriver på nåt helt annorulunda språk (alltså varken svenska eller engelska;)) så skriv gänra översättning också.
 
Sv: Citat!

"Those you pass going uphill, will pass you going downhill".
"Horses for courses".

... och en specifik: En jockey skulle begravas och på gravstenen föreslog en av "vännarna", att det skulle stå "Boxed in again".
 
Sv: Citat!

A good jockey doesn't need orders and a bad jockey couldn't carry them out anyway.So it's best not to give them any./Lester Piggot himself:cool:
 
Sv: Citat!

Blybrist.... :angel:

On a horse that consistently hung left
-The best thing you can do is put a bit of lead in his right ear, to act as a counterbalance ... with a shotgun.
Lester Piggott
 
Senast ändrad:
Sv: Citat!

To amateur jockey Jim Old
- If Jesus Christ rode his flaming donkey like you just rode that horse, then he deserved to be crucified.
Fred Rimell
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
539
Senast: Myrten
·
Kultur Vilka ord finns det som man inte kan översätta? Både från svenska till engelska (eller annat språk) och tvärt om. Jag saknar en svensk...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
8 152
Senast: mamman
·
L
  • Artikel
Dagbok OBS Att jag ändrade rubriken för att nu har dom be stämt sig att jag har en hjärt muskel inflamation och har hjärt rytm rubbningar 😭 Men...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
5 652
Senast: Sel
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att endel inte tycker att man ska prata om religion. Men jag bara vill få ut lite tankar om allt. Men som nog alla har sett så...
Svar
5
· Visningar
783
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Flytta eller ej?
  • Eurovision Song Contest 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Hage
  • Bildtråden

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp