Bukefalos 28 år!

Clamshell/förpackning till AMD Ryzen

MJLee

Trådstartare
Jag skickar i desperation ut en efterlysning på ett sk clamshell/förpackning till en AMD Ryzen cpu/processor som jag behöver skicka tillbaka och där jag mitt nöt slängde förpackningen den kom i. Den ser ut såhär och slängs när man sätter in den i moderkortet. Har någon en sådan? Jag betalar naturligtvis! Har ringt runt men naturligtvis slänger alla databutiker som bygger datorer också förpackningen.

1642161535067.png
 
Blev tvungen att kolla, men tyvärr var det enda jag hittade överblivna processorkylare. Hade för mig att jag petade tillbaka en av förpackningarna, men det var tyvärr inte så.
 
Jag skickar i desperation ut en efterlysning på ett sk clamshell/förpackning till en AMD Ryzen cpu/processor som jag behöver skicka tillbaka och där jag mitt nöt slängde förpackningen den kom i. Den ser ut såhär och slängs när man sätter in den i moderkortet. Har någon en sådan? Jag betalar naturligtvis! Har ringt runt men naturligtvis slänger alla databutiker som bygger datorer också förpackningen.

Visa bifogad fil 84007
Jag har en från en Ryzen 5 tror jag.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
23 356
  • Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 229
Senast: skiesabove
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 195
Senast: Pratsch
·
Katthälsa Hej! Har läst massa trådar men inte specifikt hittat det som jag söker så jag provar här. 2016 reagerade jag på att vår (mina...
Svar
12
· Visningar
5 272
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ny valp med katt
  • Senast tagna bilden XV
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp