Clean History?????

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Ti_Ti
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 701
T

Ti_Ti

Hur rensar jag bort de sidor som visas i history??
T ex För idag ,igår osv.......

Finns Clean History under Tools men det funkar inte, vill bara veta, har aldrig funderat över det tidigare men har lite tråkigt idag så hur gör jag för att få väck dem.

Ti_Ti

Sv: Clean History?????

Skumt att du inte får bort det.

Det ska gå som du säger.

Finns annars gratis program som fixar det åt dig fast det änns lite onödigt

Om du väljer inställningar och sedan visa filer i samma meny (Verktyg, Internet-alternativ) kommer utforskaren upp och därifrån kan du plocka bort filerna. De ligger under Tidigare och inte i Temporary Internet files-mappen. :)

Tack, nu löste sig det.

Återkommer när jag har tråkigt igen. :D

Ti_Ti

Liknande trådar

Hundhälsa Längesen jag var inloggad här, men nu behöver jag höra från kunniga hundmänniskor. Min 11-åriga hund fick för två veckor sedan dra ut...
Svar
3
· Visningar
856
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 229
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
712
Senast: Jeps
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 177
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka