clear round tävlingar

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare skorpan3
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 928
S

skorpan3

Kan man tävla clr om man inte har grönt kort samt licens ?
Kan man tävla clr på en klubb som man inte är medel i ?

vet att man måste ha grönt kort och licens och sånt på lokal och högre. men är lite osäker när det gäller clr . Har dock för mig att man inte behöver ha grönt kort men måste man vara medlem i nån klubb för att kunna tävla på andra klubbar då?

Sv: clear round tävlingar

Du måste inte ha licens eller vara medlem i någon klubb för att få hoppa clear round men däremot måste du ha grönt kort.

Sv: clear round tävlingar

Det varierar på vissa ställen måste man inte ha grönt kort men vissa kräver det så du får helt enkelt kolla upp just den klubben som anordnar det, vad dom har för regler. Licens krävs ej.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 660
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 502
Senast: Edla
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 671
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka