Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
när jag åker ut med min unghäst så tycker jag inte det spelar någon roll om det är lokalt eller träningstävling.
det är bara rutinen man är uteefter.
sen är det bra för orutinerade hästar & ryttare.
men dte är oftast väldigt okunnigt folk på såna ställen som kan blli vääldigt jobbigt. när dem inte har koll på något.
men dem blir ju också bättre med mer rutin
Jag tycker CR är jättebra,, inte bara för orutinerade hästar och ryttare, utan för såna som mdet helt enkelt inte går så bra för. Min ponny har tävlat i snart 2 år men vi rider fortfarande CR och en till klass för det går inte bättre för oss på tävlingar.. så är det kul att rida CR och om man hoppar felfritt få en rosett även om man inte har bäst tid! uppskattning kan alla behöva speciellt om man har en häst som "inte alltid hoppar så bra som den kan" så att man inte ger upp för att man aldrig får rosett även om hästen för ovanligehetens skull hoppar felfritt. men det är såklart roligare och få rosett när man vinner en "riktigt" klass än att få en CR rosett... så det är lite både och det där...
Juridik & Ekonomi Du kan chatta med kvinnojouren!
Det finns några olika, bla. denna som jag fick upp när jag googlade "chatta med kvinnojour".
Där kan du...