Cliff Barnsby - vad är detta för modell?

krocket

Trådstartare
Jag försöker få reda på vad det är för modell av Cliff Barnsby jag har hängandes ute i sadelkammaren. Någon som kan hjälpa till? Jag har mejlat Barnsby men tyvärr inget svar. Tacksam för alla tips. :bow:
;) Krocket

Barnsby.jpg

IMG_4930.jpg

IMG_4925.jpg

IMG_4935.jpg

IMG_4918.jpg

IMG_4914.jpg

Sv: Cliff Barnsby - vad är detta för modell?

Ser ut som en äldre Omega allround, men det kan ju vara en annan modell. Barnsby har ju haft hur många olika modeller sm helst...

Tack. :bow:

Jag spånar också mot Omega allround. Ser ut som äldre variant av Ngage. Det är lite trist att Barnsby inte svarat på mejl men men.

Du har säkert rätt. Det är synd att det inte finns en fotolista med alla modeller på Barnsbys hemsida. Tack!:bow:

Ja det vore ju praktiskt, men jag har för mig att jag läste för några år sedan att de har haft över 200 olika modeller, så det skulle ju ta lite tid det med ;)

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
497
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
Hundträning I fredags kom min adoptivhund från ett shelter i Rumänien. Han är runt 5–6 månader gammal, och som ni kan tänka er har det varit en stor... 2
Svar
34
· Visningar
5 427
Senast: Sel
·
Mat Jag tänkte investera skatteåterbäringen i en uppgradering av köksverktygen. Mer specifikt så letar jag efter en matberedare och en gryta...
Svar
10
· Visningar
640
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka