CLXXI Vad gör vi?

• Tjatter
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Tranan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 015
  • Visningar Visningar 101 453
Status
StÀngd för vidare inlÀgg.
Oj, det ska ju blÄsa rÀtt rejÀlt ikvÀll, upptÀckte jag nu. Vi Àr ju inte i omrÄdet dÀr ovÀdret ska dra fram, men tydligen kan vi fÄ vindbyar pÄ 18 m/s i natt.... O_o Sitter och funderar pÄ om vi har nÄgot ute som mÄste in?

KÀnner att l7vsandan börjar Äterkomma.
Lagat mat, tÀnt I brasan och sitter nu i soffan och lyssnar pÄ vinden som viner utanför. Hundarna ligger nÀstan pÄ mig och slappar de med
Har tagit en cider till maten. Sambons favorit. KÀndes rÀtt
KvĂ€llens outfit đŸ€ŁđŸ‘Œ

Bifogade filer

• 20230209_200603.webp
    20230209_200603.webp
    77,4 KB · Visningar: 84
Varit pÄ Ärsmöte och Àtit den traditionella hembakade semlan.
Hemma igen och hamnade i Ärets första hagelstorm Nollgradigt ute men det blÄser rejÀlt.

TÀnde i pannan för sÀkerhets skull trots att det Àr rejÀlt varmt fortfarnde. MisstÀnker att blÄsten kommer att kyla huset inatt.

Status
StÀngd för vidare inlÀgg.

Liknande trÄdar

Tjatter Som trÄdstarten sÀger, vad tror du att du Àr ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 280
Senast: Kakis
·
Hemmet Jag har alltid bara tvÀttat allt i 40 grader. Nu börjar jag inse att allt kanske inte blir riktigt rent och behöver lite tips och trix... 2 3 4
Svar
78
· Visningar
2 334
Tjatter Jag Àr kanske inte helt seriös med den hÀr trÄden (eller med rubriken), sÄ man behöver inte bli galen pÄ mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 322
Senast: Tantan
·
Tjatter Jag gillar kÀnslan nÀr man kliver in pÄ ett nystÀdat lite fÄnigt hotellrum Och Àven om jag Àlskar att kliva in i vÄrt hem sÄ skulle...
Svar
4
· Visningar
324

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • FjĂ€rilar!
  • Senast tagna bilden XVI

HĂ€strelaterat

Tillbaka