C'mon let's twist again (Ulvlek)

Men det blev väldigt svårspelat för mig idag med så mycket info att jag knappt kunde hantera den och dessutom var det jättesvårt att förmedla infon eftersom ingen kunde teoria "normalt". :)
 
Sjukt glad att jag siade dig så jag var 100 på vem jag kunde lita på och att jag då visste att du borde vara 100 på ängeln. :)
Ja men jag fattade inte på ett tag att du var siare... men men. Niyama hade ju siat dig och jag visste att hon var ängel, så du var ju god eftersom hon inte röstade på dig.

Och jag visste att cirkus var käkad.
Och Niyama. Fast jag var lite trött där ett tag. LL undrade nog hur jag tänkte när jag skrev såhär
1000004088.jpg

😅🙈😅 men jag kom på att hon var ängeln sedan igen.
 
Jag hade en tanke om dig som siare @Blacksmithfarm efter natt1, just för att du var den enda som dag2 uttryckte något om att du inte var säker på att BM var involverad i lynchen i DL1. Trodde att du hade siat mig men fick inte ihop varför du skulle gjort det, men nu känns det ju självklart att du var spionen (= visste att BM inte lagt in något lynchstopp)! 😁
 
Jag siade aldrig fio, hon kändes omedelbart god och när hon och kilauea röstade samtidigt på QL i dl2 gamblade jag faktiskt. :o

Annars visste jag ju typ allt idag, det var skitsvårt att förmedla iom att ingen kunde teoria som "vanligt".
Haha jag litade på att du visste ngt iaf. Hade dig som tvilling där i början...
 
Jag siade aldrig fio, hon kändes omedelbart god och när hon och kilauea röstade samtidigt på QL i dl2 gamblade jag faktiskt. :o

Annars visste jag ju typ allt idag, det var skitsvårt att förmedla iom att ingen kunde teoria som "vanligt".
Jag orkade knappt tänka utan hoppades bara att du hade koll 😅
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 793
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 246
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
10 513
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
14 592
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp