CM's got nothing on me....

Belethien

Trådstartare
Hur jag vet att jag uppfostrat min hund rätt: hon går iväg till grannhundens hus, knackar fint på dörren (:eek:) och väntar snällt på att grannen ska släppa ut hunden så de får leka.... Ibland kan man undra vad jag har gjort med hunden egentligen för att lyckas med detta?? :o :confused:
:rofl: :rofl:

Jag bör kanske bli nästa stora hundmänniska på TV! Vad tror ni, finns det en marknad för folk som vill att deras hundar är skolade i vett och etikett som min tydligen är (totalt utan min vetskap också...) :banana:

Sv: CM's got nothing on me....

Hur jag vet att jag uppfostrat min hund rätt: hon går iväg till grannhundens hus, knackar fint på dörren (:eek:) och väntar snällt på att grannen ska släppa ut hunden så de får leka.... Ibland kan man undra vad jag har gjort med hunden egentligen för att lyckas med detta??

:rofl::rofl::rofl: Jag skickar upp min för skolning ;)

Sv: CM's got nothing on me....

HUUUR knackar den igentligen?! :rofl::rofl::rofl:

Min hund smet med in till grannen för några år sen,hon gick och läste posten,låste upp dörren,fortfarande läsande i posten,gick in,stängde dörren,gick in i köket,läste lite mer,sen lade hon ner posten,och vände sig om,där sitter min hund och glor och viftar på svansen,jag tror att han undrade vart barnen var,han brukade nämligen rymma över dit ibland och leka med dom,men dessvärre var dom i skolan när han väl lyckades smyga sig in i huset! :o Han höll på att ge grannen hjärtsnurp...

Din var iaf artig och knackade på! :banana::bump::banana::bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Till er som är bra på hundpsykologi och beteende. Jättelångt! :eek: Noterat många små förändringar hos min hund och funderar lite...
Svar
2
· Visningar
2 023
Senast: Yrja
·
A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
13 246
K
Övr. Katt När jag tog Nisse var han runt 5 månader och hade levt ganska isolerat med sin mamma och kullsyster. Ägaren var nämligen aldrig hemma i...
Svar
9
· Visningar
2 086
Senast: jennyhd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31