CO hjälm-Wellington eller Hampton??

gunhild

Trådstartare
Sitter och kollar på lite CO- hjälmar och velar lite mellan modellerna Hampton eller Wellington classic/JW. Ser nästan likadana ut men priserna skiljer lite. Ngn som har bilder så att man kan jämföra mer hur de ser ut på riktigt? Eller som har lite smakråd att ge?

Sv: CO hjälm-Wellington eller Hampton??

SJÄLVKLART Wellington! Hampton är precis likadan, men utan kudden bak.

Lutar nog åt det, den där kudden är snygg ju :) Är priset som gör att jag velar... Vad är snyggast på dressyrbanan???

Relaterat till tradskaparens fraga:

Ar Wellington och JW samma modell??
De ser ju valdigt lika ut?

Tack, vad bra , det loste mina (i-lands)problem. Da ar det nog dags att spendera lite pengar som jag inte har! ;)

Jag har varit återförsäljare för båda och kan därför säga att det är samma modell. :idea:

Den informationen jag har fått i tidigare trådar är att det är exakt samma bortsett från att den ena även har snörning i nacken samt att JW har en autograf på kudden.
Det där om den påstått rundare skärmen har tagits upp, om jag minns rätt, i en annan tråd men då handlade det om att bilderna på dem var tagna i något olika vinklar.

Nu menar jag alltså JW vs Wellington och inget annat.

Jo jag vet men i vår lokala butik sa dom så till mig.:confused: Litar väl på dig då :)

På tal om ingenting får jag ont av whitakern och wellingtonen sitter perfekt. Kanske är psykiskt?

JW'ns skärm är lite mer "kantig"
COn är rundare. Har jämfört min och en annans i stallet ;)
img_5069_144077657.jpg

Matilda i stallet med JW
img_2263_144293710.jpg

Jag med Co ;)

Liknande trådar

Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 161
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 665
Senast: Otherside
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
905
Senast: malumbub
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
29 530
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka