CO Wellington & JW-hjälmen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare piggis_83
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 197
Sv: CO Wellington & JW-hjälmen

Är det någon skillnad då?

men än att JW hjälmen har john whitakers autograf på kudden, vilket wellington hjälmen inte har.

Jag såg ingen skillnad förutom autografen när jag prövade båda. Men CO Wellingtonen var 900 kronor billigare, så det blev den istället.

:)

Wellington har ett snöre på kudden istället för autografen som JW:n har, samma hjälm annars.

Ok, för visst görs även JW-hjälmen av Charles Owen?
Det var ju på tal om att JW-hjälmen skulle sluta tillverkas? Blev det nåt med det?
Eller finns den hjälmen på bilden (JW:n) fortfarande kvar att köpa i affärerna? Bilden är iaf hämtad från en affär, så den borde väl finnas? Eller är den hemsidan dåligt uppdaterad.

Liknande trådar

Fritid Jag är i ihopsättningsfasen av denna ballong och vill att den ska behålla formen som ihålig, (tror vadd kommer göra den för tung?) på...
Svar
7
· Visningar
1 932
Senast: Smulu
·
Utrustning Jag har bestämt att det är dags att investera i en ny hjälm och en uppblåsbar väst. Har hört att CO 4star och Gatehouse HS1 är dom bästa...
Svar
7
· Visningar
1 739
Utrustning Ja, finns det ett sådant (i form av en godkänd ridhjälm, med nuvarande övergångsbestämmelser och hela fadderullan..) ? Jag kom just hem... 2
Svar
26
· Visningar
3 483
Senast: troxel
·
Utrustning Har börjat kollat runt lite efter en ny hjälm, drömmen vore en marinblå CO Wellington eller en marinblå ayr8 med guld under nätet men då...
Svar
5
· Visningar
2 395

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka