Coelenhage´s Prins Thatch RP 151

Vi importerade honom till sydafrika på slutet av 2015. Han gick bort i Februari 2016 från en brusten blodåder. Han har just nu en avkomma i Sydafrika som är 2 år och det fins frusen semin från Prinsen. Han var snäll och inte väldigt hingstaktig och lätt att hantera. Vi saknar honom väldigt mycket. Han har lämnat godkända hingsten Prins Tord, Högås Springsteen som fälltävlar 90cm, kaizer som har gjort FEI dressyr och hamilton’s Quick Silver som är liten häst som gör MSVB dressyr.
 

Liknande trådar

L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 230
Senast: gulakatten
·
L
Övr. Hund Varning att dethär är om av livning och död så läs inte ifall ni tycker att sånt är jobbigt! ❤️ Men jag undrar bara några saker om av...
2
Svar
39
· Visningar
3 423
Senast: Sol
·
Hundhälsa Ska vi skapa oss en tröstetråd för oss som har hundar med kronisk sjukdom? Jag känner i vart fall att jag behöver det... Min förhoppning...
13 14 15
Svar
296
· Visningar
35 803
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 190
Senast: Lyxzen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Annonsera mera VII
  • Magsår eller kolik?

Omröstningar

Tillbaka
Upp