Comme il faut

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Mabuse
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 393

Mabuse

Trådstartare
Vad tror ni om denna hingst? Lika bra som stammen antyder, eller lever inte upp till förväntningarna?

Han gjorde ju bra ifran sig pa sitt 70-dagarstest, men är det nagon som vet ngt mer? Man blir ju lite nyfiken.:)

Sv: Comme il faut

Ingen som har nagon asikt?:(

Nya tyska hingstar brukar ju annars vara ett tacksamt ämne?

Sv: Comme il faut

Just den hingsten är ju lite känslig att diskutera.... alltså pappan till Comme il faut.

Mamman har jag för mig har några föl nu och jag vet inte om de (så här långt) varit så framgångsrika som man kanske kunde hoppas.

Men det faktum att den är född 2005 (hos Ludger antar jag) och idag står hos Hubert Vornholt (i och för sig inte långt från Warendorf, men ändå) gör en lite orolig. Vore den så bra som stammen säger borde den hamnat hos någon annan. Dessutom är den inte ens hos honom någon stjärna, inte dyrast och inte deras omslagspojke liksom.
Minns att det gjordes ett stort nummer av att hon skulle till just den hingsten 2004. Anvämdes i reklamen för honom.

Trots ett bra bruksprov så blir man misstänksam.
Men jag har inte sett honom, vore kul med någon som vet mer om hingsten och kanske sett honom.

Personligen går han bort pga storlek, om han inte växer mer. Men det är ju högst subjektivt för vår avel.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 037
Senast: __sofia__
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 064
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 605
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka