Connemaraavel ----- diskussionstråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Connemaraavel ----- diskussionstråd

& jag svarar väl då ! ;)

Visst är bilderna på lilla Ard Precious Gold härliga ! (Speciellt den med han & Chris ! ;) )
Han gick ej igenom för de tyckte han var för liten ! Bara lite över 130 tror jag han var ?
// connemarasenior

Jaaa, jag såg flera stycken. Tyckte att Ard Precious Gold verkade så sjukt bekant. kan inte sätta fingret på det, men jag har snubblat över honom förut. han va jätte fin tycker jag, men såg faktiskt ganska liten ut.

Du kanske vet (Chris har glömt), Chris importerade en hingst 1990, som nog visade någon gång därefter, men gick inte igenom. har du en aning om vem detta var ? En brunskimmel, såg också ganska liten ut. =)

Du kanske vet (Chris har glömt), Chris importerade en hingst 1990, som nog visade någon gång därefter, men gick inte igenom. har du en aning om vem detta var ? En brunskimmel, såg också ganska liten ut. =)

Med Irlandimp. -90 följde en hingst med som hette King Arthur f.86
e. Mervyn Kingsmill u. Cregg View Colleen ue. Rebel Wind
Måste ha varit han du tänker på , eller ?

Han visades på prem. 1991 & fick 88788-39p. & gick ej igenom.

Samtidigt visades även B. Alliage som fick 67686-34 & så din Grafit då !

// connemarasenior

Vira Blåtira heter ponnyn. Har en avkomma som heter Blossom efter Sunshine Boy. Kåsta Athena RC 462 är mamman.

Med Irlandimp. -90 följde en hingst med som hette King Arthur f.86
e. Mervyn Kingsmill u. Cregg View Colleen ue. Rebel Wind
Måste ha varit han du tänker på , eller ?

Han visades på prem. 1991 & fick 88788-39p. & gick ej igenom.

Samtidigt visades även B. Alliage som fick 67686-34 & så din Grafit då !

// connemarasenior

Du ser ! Det var säkert King Arthur!
Visades inte B Fendi samtidigt som Grafit ? Men han fick typ 38-39 lr nått sådant. ska fråga Chris om hon minns King Arthur :) :)

Tackar o bockar :)

Här kommer nu de utlovade bilderna på Maggie May, några veckor gamla. Maggie är e: Janus RC 71, undan Madicken II RC 1253

5410248.jpg
[/IMG]

Du ser ! Det var säkert King Arthur!
Visades inte B Fendi samtidigt som Grafit ? Men han fick typ 38-39 lr nått sådant. ska fråga Chris om hon minns King Arthur :) :)

Tackar o bockar :)

91- visades inte B. Fendi ivarjefall, kanske året efter ??
Visades inte Grafit 2 ggr. ( även -92 ? ) el. jag kanske har fel ?
Grafit fick ivarjefall 38p. 1991

// Connemarasenior

Senast ändrad av en moderator:

91- visades inte B. Fendi ivarjefall, kanske året efter ??
Visades inte Grafit 2 ggr. ( även -92 ? ) el. jag kanske har fel ?
Grafit fick ivarjefall 38p. 1991

// Connemarsenior

Han kanske visades 1991 också, har ingen aning :)
men jag vet att B Fendi visades tillsammans med Grafit 1992 ! :) Men han gick inte igenom :)

Oj va mycket ni skrivit sen jag var inne sist!:) Rolig läsning.

Ang döda hingstar. Dog inte Orm tidigt? Han har väl bara en registrerad avkomma.

Han kastrerades troligen efter det !
Någon som vet vad som hänt honom sen dess ?

// Connemarasenior

Jag kom på en sak till ! !
Finney Master - vaf*n gjorde han i Frankrike ? Finns det några avkommor till honom i Frankrike ? Vet att han flögs hit med Elitloppshästarna 1981 och köptes utav Chris 1982 :)

Senast ändrad:

Det var väl någon fransk vingreve som ägde honom väl?

Vet inte om han har några avkommor men det borde väl finnas några. Jag fattar i alla fall ingen franska.

Det var väl någon fransk vingreve som ägde honom väl?

Vet inte om han har några avkommor men det borde väl finnas några. Jag fattar i alla fall ingen franska.

Jag fattar dåligt med franska - inte ett ord.

Jag kom på en till sak :D hahaha
Idholmens Matador - varför är han så dåligt använd, jag menar han e ju SJÄLVASTE sonen till Kimble ? :s han va väl ganska omtyckt eller ?

Kan det bero på var han stått? Nu finns han väl på stuteri elektor men jag minns att när de köpt honom stod det att han andast skulle betäcka deras egna ston i alla fall det året. Vet inte hur det är nu?

Kan det bero på var han stått? Nu finns han väl på stuteri elektor men jag minns att när de köpt honom stod det att han andast skulle betäcka deras egna ston i alla fall det året. Vet inte hur det är nu?

mja stuteri elektor har väl köpt honom :) kul ju! Hoppas även han kan få lite avkommor. Kimble bloder håller väl på o dör ut ?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Sharpless
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit... 26 27 28
Svar
554
· Visningar
17 928
Senast: Shpongle
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara... 33 34 35
Svar
681
· Visningar
14 222
Senast: bollen__
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 381
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår