Containerstall

Tussemaja

Trådstartare
Betyder det helt enkelt ett långtradarsläp som är inrett till stall? Eller finns det olika typer? Jag söker nåt som är flyttbart och som jag kan ställa i hage - för två hästar. Tips?

Sv: Containerstall

I Danmark är det inte helt ovanligt att man köper loss gamla järnvägsvagnar och får dom fraktade till sig med lastbil (hjulen är avtagna på järnvägsvagnarna) och sedan ställer man dom på avsedd plats och inreder dom till stall.

/KT

Senast ändrad:

låter roligt! "-var bor dina hästar, första eller andra klass?" :D

Något sånt skulle jag oxå vilja ha.. smart ide!

Liknande trådar

Anläggning Vi har i flera år haft en skottkärra till mockning i grön plast, väldigt lätt och smidig. Lagom stor till ett litet stall. Nu har den...
Svar
11
· Visningar
619
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
2 944
Senast: ako
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 836
Senast: 13579vas
·
Hästmänniskan Söker tips kring hästköp! Jag tar examen i vår och går i tankarna på att skaffa häst igen. Ekonomin för att köpa en färdigutbildad...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka