Coolaste djuret?

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Tusse2
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 2 377
Sv: Coolaste djuret?

hmm.. det måste nog vara min stora Theraphosa blondi(Goliat fågelspindel) hona som är cirka 28 cm i diameter.

Sen så tycker jag att min Haplopelma lividum(fågelspindel flicka är rätt snygg också.

Theraphosa blondin
John_Franzen

Haplopelma lividumen
http://s185.photobucket.com/albums/x242/John_Franzen/?action=view&current=DSC00697.jpg

GAAAH! :eek:
Jag är livrädd för spindlar så du kan gissa vilka rysningar det gick genom hela mig när jag såg dina bilder!! :)

Coolt & coolt, men det måste isåfall bli mitt senaste nytillskott.
Dionysos, en svart/golden skinnyhane.
Så här ser han ut.

hmm.. det måste nog vara min stora Theraphosa blondi(Goliat fågelspindel) hona som är cirka 28 cm i diameter.

Sen så tycker jag att min Haplopelma lividum(fågelspindel flicka är rätt snygg också.

Theraphosa blondin
John_Franzen

Haplopelma lividumen
http://s185.photobucket.com/albums/x242/John_Franzen/?action=view&current=DSC00697.jpg

*hyyperventilerar*
hu, hu, huuu......
*kutar och hämtar ett basebollträ och slår sönder dataskärmen, grips sedan av panik då jag kommer på att jag kanske släppt ut odjuret*

Mina illrar är nog de coolaste djur jag haft, trots att jag har haft en himla massa olika djur :)

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
699
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Bison
·
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
14
· Visningar
396
Senast: Keb71
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Therese Danielsson har hästar, getter, katter, kaniner och höns. Men för att ha råd försäkrar hon bara hästarna och sätter en gräns för...
Svar
0
· Visningar
206
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V