• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare _Ishästen_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 1 861
Sv: Coolt! ;D

Gu vad coola! Tyvär är inte min "bots-ponny" ett sto så jag kan inte ha rosa. men jag skulle vilja ha några skrigigt turkås blå!

nee fy jag gillar inte sån där typ av utrustning..hahaha

Njaae, jag skulle inte ha andvänt dessa på min häst! Dessutom gillar jag inte boots i plast! :p

åhhh, vill ha dom rosa :love: :love: :love:
vart finns dom? internet sida? hur mycket kostar dom?

Till alla er som undrar vart man kan köpa pastell färgade gummi boots - jag har masser av dem till salu. Pm för mer info :) Eller håll utkik efter mina annonser under "övrig häst utrustning" i den närmaste framtiden.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 395
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under... 2
Svar
25
· Visningar
2 190
Senast: super
·
Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande... 6 7 8
Svar
145
· Visningar
12 634

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka