JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Lite bilder på busarna igen
Running och Brighten
"Running"
Sv: coonisar igen...
"Brighten"
Men hur får du "busarna" att sitta still så länge att du hinner få så fina bilder på dem? Och tillsammans till och med! Verkar vara ett underbart temperament på dem, underbara kattungar och underbar ras
tusen tack för komplimangerna om mina raingar!
Jag har kameran framme hela tiden så jag kan snabbt ta fram dem när de sitter tillsammans, eller gör något skoj
Temperamentet är underbart på coonisar!
Hua, vad du är elak
som lägger ut bilder på sötnosarna
, jag som precis lyckats lugna kattungetarmen som suger nästan konstant.
Underbara är de !!
hihi ja visst är jag elak
det kommer ännu mer bilder snart
Övr. Katt
Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Övr. Katt
Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar...
2
Övr. Katt
Hej.
jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Övr. Katt
Nu är det dags igen!
För varje digitalt deltagande skänker Agria 10sek till katthem. Ska ni vara med? :)
Jag tänker filma Kim imorgon...
Kattmat i mousse-form
Övr. Katt Ja, hon hade ett långt, gott liv hos oss. Hon dök upp och flyttade in hos oss (så som katter på landet gör...) hösten 2009 och då var...
ameo
24 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 808
Katt
Hönstråden II
Lantbruksdjur Här blev resultatet
Resultatet blev både topp och botten minst sagt
Australorp 8 ägg blev 8 kycklingar :banana:
Maran 7 ägg 4...
nullo-modo
44 minuter sedan
Svar: 1 942
Visningar: 188 442
Djur
Diskbråck
Hundhälsa Har han burvila? Kan han inte få vara med er ute på gården men i sin hage?
När min hund hade burvila hade hon en hage i vardagsrummet...
Malibu_Stacy
57 minuter sedan
Svar: 6
Visningar: 339
Hund