Countysadlar...

De var båda county competition eller va de heter.. den ena va jätte gammal och den andra va nyare och pumpad med lufft. tycker att de kändes som att sitta i en grop.. och tycker inte om vulstrena. Nej, jag gillar helt enkelt inte de sadlarna.:smirk: jag gillar min sadel mycke mer. den är sveriges bekvämaste dressyrsadel :D(enligt mej dårå)
 
Vad har du för sadel då?

Känslan av att sitta i en grop kan ju komma av att den är nedsutten. ("Förstörd" i sitsen...)

Om du skulle välja någon av dem som den bättre ändå, skulle det bli den äldre eller den nyare?
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 258
Utrustning Är på jakt efter ny dressyrsadel och har efter mycket provande kommit fram till att min häst tyvärr behöver en ganska speciell sadel...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 200
Senast: super
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
3 786
Senast: lillamy73
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 629

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Uppdateringstråd 29
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp