Countysadlar...

De var båda county competition eller va de heter.. den ena va jätte gammal och den andra va nyare och pumpad med lufft. tycker att de kändes som att sitta i en grop.. och tycker inte om vulstrena. Nej, jag gillar helt enkelt inte de sadlarna.:smirk: jag gillar min sadel mycke mer. den är sveriges bekvämaste dressyrsadel :D(enligt mej dårå)

Vad har du för sadel då?

Känslan av att sitta i en grop kan ju komma av att den är nedsutten. ("Förstörd" i sitsen...)

Om du skulle välja någon av dem som den bättre ändå, skulle det bli den äldre eller den nyare?

Liknande trådar

Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
867
Senast: Lisen82
·
Hoppning Hej! Jag har inte hoppat direkt regelbundet sen vår hopp-läromästare togs bort akut för säkert 8-9 år sedan. Med henne tränade och...
Svar
4
· Visningar
1 801
Utrustning Tråden är egentligen mest hypotetisk. Men om jag ens skulle komma på tanken skulle jag givetvis ta ut en riktig sadelutprovare först... 2
Svar
21
· Visningar
2 596
Senast: caballus
·
Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 494
Senast: Rimfaxe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka