Cow & Ranch Nationals Axvalla

• Western
  • Trådstartare Trådstartare JBL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 155
  • Visningar Visningar 12 511
Sv: Cow & Ranch Nationals Axvalla

vad är det för datum? Min sambo är uppvuxen bara ett stenkast ifrån där tävlingarna hålls :D Vore kul att åka ner och titta (bor nu i karlstad)

Men typiskt!
Jag jobbar den helgen! Gah!
Ska se om jag inte kan byta bort den och åka hem en vända. Första lasset saker kan ju åka med, så blir det mindre grejer sen i september..

Ja det hoppas jag verkligen eftersom vi lär få ta med hundarna ner... har inte varit på nån hästtävling där man inte får ta hunden med sig... :confused:

eller menade du in på skara sommarland?

Jag menade mest campingen, tävlingen vet jag ju att man får ha vovvar på ;)

Finns det campingar som inte tillåter hundar???:confused: Jag har inte ens tänkte den tanken, intressant!

kl

Det skulle vara roligt. Har aldrig varit på någon westerntävling, någon som kan förklara hur det går till? Pris för att titta på tävlingarna eller om det är något slags inträde? Dumma frågor kräver bra svar ;)

Jag menade mest campingen, tävlingen vet jag ju att man får ha vovvar på ;)

Jag tänkte bara på campingen inne på området där vi ska bo så det har inte ens slagit mig innan din fråga att man inte skulle få ha hunden med sig.

Vi vill inte betala en massa för skara sommarland när vi åker ner för att titta på tävlingarna ;)

Jag tänkte bara på campingen inne på området där vi ska bo så det har inte ens slagit mig innan din fråga att man inte skulle få ha hunden med sig.

Vi vill inte betala en massa för skara sommarland när vi åker ner för att titta på tävlingarna ;)

Man får ha hund på campingen. Man får dock inte ha med sig dom in i parken.

Jag och sambon ska dit på lördagen och sen tar vi Skara sommarland på söndagen....

LÄNGTAR!!!!!!

Självklart ska man dit som tävlande :D

Jaha du Erik. Men ge då fanken i att korrigera din pålle med vänsterhanden hela tiden. Du blir diskad direkt. Jag studerade dig i Fristad, inte bra. Jag tror att du gör de av ful vana . Men lycka till i allafall;)

Jag skall dit som funktionär:D
/monica

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
678
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 650
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden