Cow & Ranch Nationals Axvalla

• Western
  • Trådstartare Trådstartare JBL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 155
  • Visningar Visningar 12 511
Sv: Cow & Ranch Nationals Axvalla

Meningen är att alla fyra dagarna skall vara lika varierande i innehåll, men om jag hade en enda dag att spendera där hade jag nog valt Lördag.

Jag kommer utan häst.... För tidigt att resa med Junior ännu...

/Emmi

Jag kommer... och skall tävla... mest för skoj skull iår...
en pleasure, maskerad pleasuren:D, och sen ni som känner mig... missa inte torsdagen om ni vill få nått att skratta åt... *ler*
ses där!!

Men NU går det nog ;) ! Kolla RHA:s förstasida!

*kl*

SUCK!!!!

Ja jag ska jobba hela helgen, men annars åker resten av westernfolket på gården ner! Grannarna som publik, kompisen som funktionär!

Nästa år ska jag försöka komma iväg, måtte det ligga på en ledig helg då!!!:p

vi ska titta och heja och öla för dig också så klart, som du gjorde för oss på chappen ;)

Ska jobba där.........
Å försöka hinna med ett snack med Janne om ropingdomarutbildning med.

Skall bli kul!
/Mike

*kl*

Åker ev dit nån dag och kollar, troligtvis torsdagen eller fredagen!:)

Nån som vet om tävlingarna kommer pågå till sent? tänker mest på freestylereiningen på fredagen hade gärna viljat se den men ska på premiering med min egen dagen efter så jag har inte möjlighet att vara kvar halva natten...:angel:

Jag kommer att ha mitt kamera med, så jag hoppas jag kan visa upp lite bilder efter tävlingen.
Jag vet inte än, vem jag ska heja på.
Därför tänkte jag att det kunna vara roligt om ni skrev varför man ska heja på just dig!:bow::banana:

Jag ska dit med en kompis i utbildnings syfte;) Måste ju verkligen ut och kolla alla boskapstävlingar nu, så man har ett litet hum tills det är dax att börja tävla själv om tre år:D Det ska bli jätte kul och vi ska vara där från tors-sön

Ha en bra dag!
/Tasoom

Min man och jag ska dit som funktionärer. Min häst får stå ut med att vara fanryttarhäst igen... Hoppas att hon lärde sig något på chappis:D

Om inte annat får man träna på att rida ärevarv utan att vinna själv vilket känns enormt roligt;)

Åååå var du en av fanbärarna!! Jag sa till kommpisen när vi var där att det är precis lagom för mej och Lexus att vara fanbärare.. vart anmäler man sig till sånt?? :banana:

*kl*

Så där, då var allt inhandlat inför helgen så nu är det bara packningen kvar, sen är det bara att sätta sig och vänta på att det ska bli torsdag så vi kan åka.

Var inte blyga för att säga hej om ni ser oss, förmodligen konstant med två cocker spaniels och en kortklippt lhasa apso i släptåg :) :banana:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
678
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 650
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden