Cow & Ranch Nationals Axvalla

• Western
  • Trådstartare Trådstartare JBL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 155
  • Visningar Visningar 12 511
Sv: Cow & Ranch Nationals Axvalla

Jag ska dit med mamma och min bror. :banana::banana:

Min man och jag ska dit som funktionärer. Min häst får stå ut med att vara fanryttarhäst igen... Hoppas att hon lärde sig något på chappis:D

Om inte annat får man träna på att rida ärevarv utan att vinna själv vilket känns enormt roligt;)

Jo vi ska dit vet inte vilka dagar men hoppas alla dagar. Vi bor ju så nära så man kan sova i sin egen binge.

Jag önskar verkligen att jag kunde åka dit. Missade high chaparall i år :cry::cry:

Men, jag har hundbebis hemma...
Får man ta med hundar in på campingen ens?

Jag kommer att vara där, men var o hur o när...ja, lite oklart än så länge... :D

*kl*

Jobbar, men min kompis åker nog som funktionär, och mina grannar ska garanterat ner!!!!:D

Janne, lägg det när jag är ledig nästa år va??????;)

Jag önskar verkligen att jag kunde åka dit. Missade high chaparall i år :cry::cry:

Men, jag har hundbebis hemma...
Får man ta med hundar in på campingen ens?

Ja det hoppas jag verkligen eftersom vi lär få ta med hundarna ner... har inte varit på nån hästtävling där man inte får ta hunden med sig... :confused:

eller menade du in på skara sommarland?

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
678
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 650
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V