Cow & Ranch Nationals Axvalla

• Western
  • Trådstartare Trådstartare JBL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 155
  • Visningar Visningar 12 511
Sv: Cow & Ranch Nationals Axvalla

*kl*

Hemma igen....ah..mina fötter!!!!!!

Här har ni en som varit funktionär hela tävlingen.
Ni som höll till i stallet har definitvt träffat mig :angel:.

Bukefalosfolk ja...hm...haha...var rena rama buketräffen tycker jag:

Janne, Lenita, Skogsråa, Åke, Wranglan, Eva, Malumbub, Gordon och säkert många fler.

JBL...hahahaha.....vet du om att det var hos mig vi hämta hö? ;)

Jaha? Ja dom missade jag. Jag vinkade bara åt Wranglan hejade och bytte några ord med Åke sen pratade jag med Janne mkt och Eva men ang tävlingen.
Hade varit kul att träffa Lenita,Skogsråa,Malumbub mfl.

Hahaha..........ja..nu har vi ju rett ut att så var ju fallet faktiskt...eller hur? ;)

*KL*

Jag tog lite bilder, mest på tidsgrenarna, finns här

Fångade väl någon bukefalist iaf, Gordon och the Big Boss Himself :D

Tog även ett par fartfyllda filmsnuttar av SM segraren i Barrel Race och Pole Bending, samt det söta shettisekipaget. Dessa är under uppladdning....

Måste förresten passa på att tacka ÅKE med kottar, karindk60 och her och fru Snubbelfot för fantastiskt trevlig sällskap i stugan helgen!!! :bow:

Hi,hi! Jag såg bilder på evas rumpa! *lol* :banana:och en på henne bakifrån, men inga framifrån.... hmmm...

Fasen, hade sååå gärna varit där ju! *avis som attan*.
Nu är det bestämt, jag SKA dit nästa år! :bump:Om jag så ska muta en massa människor till att passa barn etc för att jag skall kunna ta mig dit... (och snälla storasyster som man kan åka dit med ;) )

Ja men du kom ju så sent! Jag var tvungen att åka o prova sadlar....

Låna på du! :D

Hmmm - du köpte möjligen inte en skitsnygg jacka (om jag får säga det själv:D) i lördags? Jag kände igen personen men kunde inte säga vartifrån, men nu slog det mig att det kunde vara du, eller??

Lakrits! Jag hade en svag aning att du kunde vara du när du pratade haflinger. Trevligt att träffat dig och vi ses säkert framöver oxå:D

Hmmm - du köpte möjligen inte en skitsnygg jacka (om jag får säga det själv:D) i lördags? Jag kände igen personen men kunde inte säga vartifrån, men nu slog det mig att det kunde vara du, eller??

Jomenvisst gjorde jag det :D.
Var du där då? Eller.......var det du som sålde den till mig?
I så fall har vi setts tidigare, i Floby.

Lakrits! Jag hade en svag aning att du kunde vara du när du pratade haflinger. Trevligt att träffat dig och vi ses säkert framöver oxå:D

Hahahaha............jao...det var ju jag :D.

Detsamma och jag hoppas vi ses mera :laugh:

Måste förresten passa på att tacka ÅKE med kottar, karindk60 och her och fru Snubbelfot för fantastiskt trevlig sällskap i stugan helgen!!! :bow:
Som representant för de sistnämnda tackar jag också för himlans trevligt sällskap :banana: och för inbjudan... eller om det var vi som bjöd in oss... :p jättekul, fast söndagsmorgonen blev rätt långsam. :D

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
678
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 650
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023
  • Annonsera mera hundar 2