Cow & Ranch Nationals Axvalla

• Western
  • Trådstartare Trådstartare JBL
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 155
  • Visningar Visningar 12 511
Sv: Cow & Ranch Nationals Axvalla

Tänk på mig då! Dom kommer ju hit först!

Dom där..... tatuerade galningarna:eek:

:eek: Men, men du har väl A hemma hoppas jag??? Int kan du vara ensam med dom där två. Tänk på att dom har tre!!!!!!:eek: hundar med sig. Fly till Edna om det blir för jobbigt.

OT
haha ni är ju för goa! ja det kan ju kanske bli lite jobbigt eftersom edna med kommer vara hos wranglan... :) :devil:

edna: jag lovar att inte skrämmas när vi provar selen på Lotta i alla fall ;)

PAH!!!!!

Nu ska ni vara snälla och ta väl om hand om dom, jag slipper dom ju i fyra dagar så jag törs sova, tänk på det ni!!!:D

Och för er som inte känner dom, dom ÄR inte farliga!!!!;)

*KL*
Vi siktar på att åka upp över lördagen... om vi lyckas uppbåda tillräckligt mod kanske vi kommer att säga hej till sådana vi tror att vi kan identifiera. :)

Fly till Edna är ingen bra idé, för min sambo är ju hemma... :devil:

Sen har jag tänkt vara på plats hos Wranglan när de där tatuerade sakerna kommer...

*gömmer de egna tatueringarna*

*kl*
Så nu är det klart?hästvakt ordnad,tältplats fixad, kommer ner sent på fredag kväll (helt otatuerad:o och ofarlig:D)och ska se på hästar kossor och stri med folk hela helgen.De är semester de:banana: har mitt kinderägg med mig i ett lila koppel.Och två tonåringar i släptåg som är måtligt roade men nu fick vi elplats så de första de skulle packa var datorn:crazy:
syns till helgen/Råa;)

Jopp
Tre önskningar i en:D
50%Boxer, 25%Schäfer å 25% Bordercollie:love: bara att komma fram och hälsa/Råa

nehepp, det är bara att inse att det inte var meningen att vi skulle åka på några tävlingar alls i år... bilen går inte att lita på så vi fick vackert vända om och stanna hemma även den här helgen. Drick öl, titta på duktiga ekipage och hälsa på varandra från oss med!

Säg Hej till alla galningar från Paxan!

NÄÄÄÄ:eek:

Fasen va typiskt!!!!

Ja bilar är banne mig inte att lita på:mad:

Jag skulle åkt med tasoom här på Buke redan imorse men jag har visst drabbats utav "svininfluensa delight" :mad: så jag kurerar mig med chilimarinerad vitlök ett par dagar så åker vi ner Lördag morgon istället.

Så stöter ni på en vitlöks stinkade redhead med flätor i hatt så vet ni vem jag är ;)

Får passa på att hälsa alla tävlande lycka till!

*kl*

Var där en sväng idag :D Det var ju skitkul ju. Det där skulle jag vilja börja med :) Men det där när dom körde slalom mellan pinnar såg ju rent livsfarligt ut :eek:

Tog så många foton att det knappt finns någon plats kvar i kameran. Hoppas dom blir bra på datorn också :)

Javisst kan jag det :)
Har bara hunnit lägga in från ena kameran än så länge men dom det får duga för nu. Det är jag , sambon och en kompis som turats om att fota.

28790663.jpg

28790668.jpg

28790671.jpg

28790678.jpg

Här är några till :)

28790666.jpg

28790677.jpg

28790684.jpg

28790675.jpg

Vill ni se fler får ni säga till :laugh:

Har du lagt dom på typ pixbox eller nått så man kan kolla på dom där??

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
600
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har börjat fundera på att byta ut våtrumsmattan på väggar och golv i vårt pyttelilla badrum (1,6 x 2,1 meter "stort"). Inget annat...
Svar
18
· Visningar
678
Småbarn Vår dotter fyllde 3 år i helgen och vi har pratat om att det är dags att sluta med napp då. Hon har fått välja om hon vill lämna dem... 2
Svar
23
· Visningar
1 650
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 866
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden