P Peluso 21 Mar 2004 #1 typ: Dessa Fast oskodda eller knäskodda. Vilka märken och modeller vet ni har det?
A Axelle 21 Mar 2004 #3 Jag har ett par ridbyxor i creme av märket Carlskrona, borde passa alldeles ypperligt till det schabraket! Köpte mina på Bole i Hudiksvall...
Jag har ett par ridbyxor i creme av märket Carlskrona, borde passa alldeles ypperligt till det schabraket! Köpte mina på Bole i Hudiksvall...
L _LeLLe89_ 21 Mar 2004 #7 cavallo har fina! vet dock inte om dom e riktigt så mörka! men dom e fina!
O Orkide 23 Mar 2004 #12 Fina byxor, jag tycker faktiskt om modellen. Dock lite för ljusa för min smak, jag är en riktig lortmaja i stallet
Fina byxor, jag tycker faktiskt om modellen. Dock lite för ljusa för min smak, jag är en riktig lortmaja i stallet
A Axelle 23 Mar 2004 #14 Är jag också har jag upptäckt... Kan bara använda mina några dagar innan de ser förskräckliga ut! Men de är ju så fiiiina!
Är jag också har jag upptäckt... Kan bara använda mina några dagar innan de ser förskräckliga ut! Men de är ju så fiiiina!