Bukefalos 28 år!

Crown dressyrsadel

L

Linkan

Jag tror äntligen jag har hittat en dressyrsadel som passar!
Jag är inte så insatt i sadeldjungeln. Jag undrar lite över era erfarenheter av Crown sadlarna. Jag tror modellen heter Regal??? Sadeln är 6 år gammal, vad kan man tänka sig för pris? Ny pris?

Någon som kan dela med sig sina erfarenheter?
 
Jag har en Crown Regal som är ca 10 år gammal :) Den är kanonbra, ligger bra på de flesta hästar jag provat den på, bl.a. en rund C-ponny, ett fullblod, 2 olika halvblod...
Den fick jag med i priset när jag köpte mitt fullblod, så jag kan inte svara på exakt värde, men den kostade 6000 när förra ägaren köpte den (-94). Jag skulle ju tro att den är värd minst 4000 ändå för det är bra sadlar... och nypriset har nog gått upp sen dess också.
Vilken tur du har som hittat en Crown!!! Jag kommer aldrig sälja min :D kan jag lugnt säga.
 
Min Crown stannar hos mig också :love: :love:, nu ska jag bara hitta en bra begagnad dressyr :banana:.
Min Crownsadel kostade 12500 nypris.
 
Det låter som om ni är nöjda, ingen som har något negativt att säga?

Ska rida i den nån dag till, sen få jag lägga ett bud.

Tar tacksamt emot fler erfarenheter.
 
Bara två bukefalister som rider med Crown sadlar?

*puttar upp*
 

Liknande trådar

Utrustning Min kära dam, en 7-årig PRE-korsning på ca 160 cm, är på träningsläger. Hon har verkligen börjat bli fin men då dyker dilemmat upp att...
Svar
5
· Visningar
581
Senast: Barret
·
Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
3
· Visningar
364
Senast: Fiorano
·
Utrustning Någon som har erfarenhet av denna sadel? Ev behöver vi framöver en ny dressyrsadel till vår ponny, swb/ welsh med platt rygg och inte så...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Amanda_F
·
Utrustning Nya ridskoleponnyn har bara en hoppsadel och jag funderar på att kosta på oss en egen dressyrsadel om jag hittar något begagnat. Men hur...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 986

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp